Wow! Sexigt!!!!

Har suttit och slöklickat runt på Tradera, inte för att jag egenligen letar efter nånting, men man vet ju aldrig. Kanske att någon lägger upp precis den där kjolen som jag letat efter hela mitt liv, eller de där skorna som skulle förgylla min höst. Ja, ni vet hur det är. Hur ofta shoppar man saker man verkligen behöver? Jag fascineras ofta av rubrikerna, de som ska locka folk att titta på just deras annons. Regelbundet förekommande är WoW!!! Sexigt!!!! eller läcker/fräck/fräsig samt en massa @/*/~ och minst fem utropstecken för att avsluta det hela.

Jag blir så sjukt irriterad att jag i ren protest vägrar bidra till att de överhuvudtaget får tillfredsställelsen att se att jag/någon klickat på dem. Jag fungerar på precis samma sätt när det gäller bloggrubriker, står det Wow!! fest, yeah!! Coolt!!!11 så har de inte en chans att få mig som läsare, enbart för att jag i tyst trots vill straffa personerna i fråga för deras inkompetens i att meddela sig med omvärlden på ett vettigt sätt.

Man skulle ju kunna tycka att jag kanske istället för att knipa käft borde konfrontera dessa idioter, men ärligt talat, jag skulle inte få nånting annat gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0