School sucks

Den föreläsning jag skulle ha mellan 9-12 visade sig vara inställd, något som upptäcktes först när jag kommer dit och ser lappen på dörren som meddelar detta. Crap. När jag väl släpat mig upp och klätt på mig så tar jag gärna skolan. Nu känns det som att jag istället kunde ha legat och glott på Heroes HELA natten, tro mig, det var frestande.

Nu kan jag antingen slösa bort hela dagen med slösurfande och diverse löjliga spel, vara duktig och komma ikapp mig lite med pluggandet eller hänga upp tvätten som för tillfället ligger i ikea-kassar på golvet. What to do..

Jag ska i alla fall gå och träna med Kicki idag, det ska bli riktigt skoj att komma igång. Frågan är bara om jag är beredd på att låsa upp mig i ett år.. Tål att tänkas på.

Läsa blir det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0