Save the cheerleader

Som för att bekräfta mina fördomar innan så gick mitt besökarantal upp med ungefär 400% när jag publicerade mitt förra inlägg. Galet.

Oh, well...

Gårdagkvällen spenderades med att jag och Per drack öl och avverkade sju avsnitt Heroes på raken. Jag måste säga, den växer på en. Jag var inte alltför imponerad av det första avsnittet, men sen var jag i stort sett fast. (Den lilla japanen Hiro är definivt min favorit; StarTrek-nörd, manga och förmåga att stoppa tiden, lätt att jag gillar honom.) Jag tycker om stämningen i serien, det finns efter de avsnitt vi såg, fortfarande hur många trådar som helst att ta tag i, och jag vill verkligen att dessa människor träffas snart! Frustrerande! Jag vet med mig att jag som tänkt läsa ikapp mig idag förmodligen kommer spendera alldeles för mycket tid på Heroes istället. Frick!

257556-59


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0