modebloggar

Jag kan bara inte hålla mig, måste få klaga på alla dessa jävla "modebloggar" som måste utgöra 50% av alla som skapas.. Visst jag är en surf-junkie själv och har mina favoritmodebloggar, och jag blir mycket gnällig om jag inte får min nätfix till morgonkaffet, men det finns väl gränser hur oorginell man kan vara? Alla dessa dagens outfit-bilder och collage som ser precis likadana ut, och vad som särskilt irriterar mig; "önskeoutfiten". Oftast bara en bild på en kändis i normala vardagskläder. Jag säger bara come on, people.. Har man en riktad blogg så kan man väl hitta på nånting annat ibland? Varför inte lite djupare argumenterande texter och bättre bilder, istället för samma jävla spegelbildsfoton och poser som alla andra överallt?

Det värsta är att jag klickar på dem.

Kommentarer
Postat av: Sara

hahah håller med dig ord för ord

2007-09-05 @ 15:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0