Materialistisk lycka

Det är den 25e, och cashen har med sedvanlig exakthet trillat in på kontot, så vad gör man? Ägnar sig åt manisk shopping, intalar sig att "allt känns nog bättre om jag bara köper den där väskan". Men det var en helt fab väska! Lycka i materialistisk form! Att jag sedan egentligen letade efter ett par träningsbyxor hör inte hit...

Ja just det, imorgon börjar mitt nya liv, tösen har inhandlat träningskort minsann! Från och med nu dras många sköna slantar från mitt konto, i ett år framöver, vare sig jag går dit eller inte. Det är en motivation som heter duga, här skall brännas fett!

Inhandlade även sötaste lila cardigan, men glöm att det dyker upp bilder på fynden, det här är ingen jävla modeblogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0