Grr

Jag gick faktiskt ut nyss och fräste åt ungarna som väsnas så ute på gården. Jag kan inte tänka mig att det bor ett enda barn i våra bostadshus, då de flesta lägenheter är ettor och tvåor, och dessutom studentlägenheter. Ändå envisas ungjävlarna med att hoppa omkring på cykeltaken och skrika för fulla halsar, de var säkert tio stycken nu. Värsta åldern med, nio-tio år. Ingen käftade dock emot när jag bad dem hålla tyst för att folk faktiskt sitter och pluggar här på dagarna. Får väl se vad som händer, jag tror nog inte att jag injagade så pass stor respekt i dem att de står emot frestelsen att modigt få klättra upp på taken och löpa amok. I värsta fall får man väl ringa fastighetsskötaren och be honom ta ner spaljéerna de klättrar upp på, innan nån bryter nacken av sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0