Gnäll

Det är mycket möjligt att det är mitt sura humör just nu som gör att jag slår bakut på mina irritationsobjekt. Bitterheten sveper över mig när jag sitter och lyssnar på de små människorna bredvid mig på föreläsningen. Person A hoppar omkring och är allmänt jobbig, slutar aldrig prata.. Uppenbarligen sitter hennes mamma och "rättar" hennes tentor innan hon lämnar in dem "för mamma tycker inte att jag klarar att skriva akademiska texter", säger hon och skrattar nöjt. WTF?! Får man anmäla sånt här? Uppenbarligen är det hennes morsa som skrivit tentan, och inte hon själv.. Jag blir så trött!

Överlag så klarar jag inte av folk just nu, mer än Per och de vänner som gnäller precis lika mycket som jag...

Nu:
- fryst pizza i ugnen, min nya besatthet och inte det minsta nyttigt...
- läsa Sveriges Grundlagar, faktiskt riktigt intressant
- läsa Svensk författningspolitik, inte lika skoj.. Egentligen väntar jag bara på att få börja på nästa delkurs, politisk teori, det är skoj!

Kommentarer
Postat av: Anna

Har Svensk författningspolitik hemme. Jävla skitbok, finns ett par kapitel som är bra men mkt är skit. Så går det när man blandar massa författare hejvilt!

2007-09-24 @ 16:23:17
URL: http://negativenancy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0