Gangsta Aneizzle in tha house!

Sitter och slösurfar med en ENORM skål godis bredvid mig. Anna bangade utgång två dagar i rad, och Per har gift sig med sin nya xBox360, så jag har planerat in mysig hemmakväll i sängen med lappien i knät. Music and Lyrics, hur fel kan det vara en lördagkväll, med Hugh Grant och Drew Barrymore? Yes, I know, I´m a sucker for bad romcoms...


Stal en lista från någon. Är ganska usel på att komma ihåg var jag hittar saker, skäms på mig..

DITT GANGSTANAMN
(första 3 bokstäverna från ditt första namn+izzle)
Aneizzle (i like... )

DITT DETEKTIVNAMN
(favorit maträtt och djur)
Something something Katt (har ett komplicerat förhållande till favoritmat, och en tendens att äta för mycket av den och sen inte äta det igen på några år, så hur kunna välja? För tillfället är det avocado och mintchoklad jag cravar efter)

DITT SÅPOPERANAMN
(mellannamnet och favorit tv program)
Eva Jericho (Eureka och Atlantis var också med bland valen)

DITT STAR WARSNAMN
(de första tre bokstäverna från ditt efternamn och två första bokstäverna från ditt förnamn)
Aneöb (skrämmande likt "amöba", kanhända släkt med the Hutts?)

DITT HJÄLTENAMN
( favorit färg och favorit dricka)
Svart Kaffe (eum... till och med jag tyckte det blev nördigt)

DITT ARABNAMN
(två första bokstäverna i ditt första namn, tre sista bokstäverna i ditt mellan namn och de fyra första bokstäverna i ditt efternamn)
Anevaöber (det satans Ö:et förstör allt, jue!)

DITT SPÖKNAMN
(svarta och namnet på ditt/dina husdjur)
Svarta Pixie ("Jag är faran som lurar i natten...")

DITT FÖRSVARSNAMN
(din pappas mellan namn)
Göran

Kommentarer
Postat av: Malin

jaaa, alla serier går att plöja igenom en säsong på söndagar :D:D

2007-09-29 @ 21:22:19
URL: http://xxmalin.blogg.se
Postat av: Malin

kul lista förresten, måste göras :P

2007-09-29 @ 21:23:18
URL: http://xxmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0