Fredag: grupparbete och party

Jag trodde aldrig att ett grupparbete kunde kännas så tillfredsställande, men ack.. Vanan från gymnasiet då jag senast gick igenom dessa irritationsmoment var att jag själv oftast fick dra hela lasset, men den här gången är jag överväldigad. Bra grupp, bra människor, alla gör vad de ska, ingen är obstinat utan alla lyssnar på och tar till sig av förslag. Helt galet. Vi är i stort sett klara med det som ska lämnas in på måndag, så jag har helgen fri. Tjohoo!

Så nu ska jag till systemet och inhandla kvällens alkohol. AnnaMaria kommer hit vid sju och förfestar lite smått och vi möter upp Johanna i stan. Bilder från kvällen kommer senare! Galej!

fest3fest5fest2fest4

Här har ni mig och AM så länge, notera de puckade minerna som alltid dyker upp efter ett par öl... Bilderna tillhör NegativeNancy.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Puckade? I rescent that, jag tycker våra blodsprängda ögon och sneda munnar tyder på djup visdom hehe

2007-09-28 @ 15:53:04
URL: http://negativenancy.blogg.se/
Postat av: Rana

hahaha sista bilden SISTA BILDEN! haha XD

2007-09-28 @ 19:45:25
URL: http://jagochkarl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0