Bastards!

Upprop och registrering idag, allt frid och fröjd tills jag kommer hem och duktigt kollar in kursportalen som de sa till oss att göra. Det är tydligen meningen att vi ska läsa ca 400 sidor tills morgondagens föreläsningar, som, mina vänner, i sig själva kommer hålla mig i skolan 9-16. Gah! Vad skulle jag ge mig på nåt sånt här för?? Det var ju så trevligt förra året med tre dagar föreläsning/vecka. Bastards..

I vilket fall så klarade jag opponeringen galant, tänk att jag var så nervös för ingenting.

Jahapp. Bara att sätta igång att traggla igenom den bok jag har, Lycknis har ännu inte förärat mig med resten av böckerna.

Kommentarer
Postat av: Anna

De gör det endast för att jävlas med en. Tror verkligen inte på någon annan anledning. Update kattunge finns förresten!

2007-09-03 @ 19:43:51
URL: http://negativenancy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0