Alltså...

Jag vet att jag är ute i sista sekund med att skriva opponeringen (den ska in imorgon), men FY så trist uppsatsen är! Jag har svårigheter med att välja mina ord så det inte låter som om jag helst av allt skulle vilja skjuta bort den stackars killens knäskålar. Och språket, SPRÅKET! Språkfascist som jag är så lider jag djupt inne i min själ när folk inte använder korrekt svenska. Alla kan göra slarvfel, men inte gång på gång på gång..

Imorgon är även första dagen i skolan. Jag är förånansvärt lugn över det, i vanliga fall skulle jag stressa runt som en nervös hamster, men jag vet var jag ska vara, och framförallt så vet jag att det inte är så svårt. Jag hoppas på en något vettigare klass än förra året, den var verkligen inget att hänga i granen.

Sluta klaga och gå tillbaka till skrivandet var det, ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0