Those dancing days are gone

Nörden i mig vill stanna uppe hela natten och glo igenom nån söt serie, dricka obscent mycket kaffe och knata promenader kring 05-tiden. Eller leta reda på något torsdagsställe och bara dansa dansa med vin i blodådrorna. Vore det inte för att de betygsätter prestationen imorgon så skulle jag nog nappa på erbjudandet om utgång...

Sedan förra helgen har jag fastnat för franskt vemod, för känsla och höstlig glädje. Motsägelsefullt - ja, men ack så mysigt. Carla Bruni sjunger vackrast, även om jag inte förstår ett ord..


Lite väl monoton "video" kanske, men det är inte det som är poängen, och jag kan knappt låta bli att trippa omkring och le...


På engelska den här gången. Fantastiskt söt sång, men jag är lite allergisk mot hela den "funky" biten som kommer mot slutet...

Kommentarer
Postat av: sara

Åh den andra sången var jätte fin!!

2007-10-04 @ 21:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0