Salongsberusning och personanalys

Gårdagen var mucho trevlig, först ångestladdad redovisning i skolan, sedan fettig mat och god öl och gott vin på Kellys. Träffade AnnaMaria och Lucinda vid Järntorget, senare slöt även pojke Per upp och nånstans mot slutet hittade vi en Anders med sällskap också. Klassen hade bestämt fredagsöl på samma ställe, vilket gjorde att det för en gångs skull åtminstone såg ut som om jag var med. Vet inte varför, men tanken på att anstränga sig med nya bekantskaper känns just så - ansträngande. Jag är ganska, för att inte säga väldigt, krävande när det gäller vänner. Inte i vardagen, men det ska ganska mycket till innan jag kommer någon nära inpå livet. Har inga större problem att prata med folk, jag är oftast bara inte intresserad. Låter kanske snorkigt, men jag är väldigt snäll egentligen.

Det blev i alla fall en tidig kväll, salongsberusningen framkallade fnitterattacker och promenaden till centrum där bussen väntade var riktigt skön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0