Lördagens galej

Lördagen bjöd på festligheter i form av födelsedagsfirande för käre Sebastian på Studs, trevligt trevligt. Det inmundigades vin och kakor och pratades och skrattades, sällskapet var alldeles utmärkt. Till och med folk jag aldrig tidigare sett var mycket trevliga.

257556-105
Sebastian fick en flaska Sambuca och blev glad


Det känns som om det varit mycket och lättsam utgång på sistone, tröttheten har börjat ge med sig lite och överlag känns saker bra. Jag har en hemtenta som ska in på torsdag, men bestämde mig för att ta helgen ledig. Får ta tag i den imorgon. Kanske. Idag är en riktigt söndag. Började dagen med att glo på när Per spelade Elder Scrolls på xBoxen. Är det nåt som är nördigare än tv-rollspel så är det att sitta bredvid och komma med kommentarer. Nu står En värsting till syster 2 på tvn och jag känner mig lika grå-slö som kissen som ligger i mitt knäveck. Jag ska göra en stor kopp té och dega vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0