Curse of the tenta

Förra gången jag skrev tenta var det migrän, den här gången är huvudet fullt av bomull och det rinner ur de flesta hålor på min kropp (nasty!). Jag börjar fundera på om det är någon slags curse nån gammal fiende slängt på mig. Skulle inte förvåna mig det minsta. Inte för att jag mig veteligen har så värst många fiender, men mönstret passar in, och paranoian hör ihop med förkylningen och magontet. Alternativt så är jag så wind up av prestationsångest att kroppen stänger ner sig själv i ren protest. Skulle också kunna stämma. Det är i vilket fall som helst typiskt att det slår till precis när det är lämpligt att huvudet är på topp, och inte fyllt av grönt slem.

För att överhuvudtaget gå runt i tentatider tar jag vanligtvis hjälp av valfri energidryck. Min hederliga trotjänare kaffet har på senare tid svikit mig genom att slå på magen inifrån. Mycket otrevligt, därför kan jag heller inte inta denna uppiggande dryck i för stor mängd, därav redbull. Idag har jag även stor hjälp av små vita piller, ipren kallade.

"Jag tror inte på onaturliga substanser, det är inte nyttigt"

- Shut up.

257556-126

Kommentarer
Postat av: EuroTrashGirl

Onaturliga substanser håller mig flytande =)
Mina lördagsmornar på jobbet börjar alltid med en PowerKing och en snus. Annars pallar jag inte hyra ut film till kreti och pleti.

2007-10-23 @ 23:19:06
URL: http://entrakigareblogg.blogspot.com/
Postat av: nett

eurotrashgirl: haha, finns det fortfarande filmuthyrningsställen? :) men jag förstår dig, orka palla lördagsmorgonar alena utan uppiggande medel, jobb eller inte...

2007-10-24 @ 00:44:35
URL: http://automatedalice.blogg.se/
Postat av: EuroTrashGirl

O ja, klart det finns filmuthyrningsställen fortfarande =) Bra går de också.

2007-10-24 @ 01:32:28
Postat av: Solin

ooh va jag vill ha redbull nu !

2007-10-27 @ 19:49:57
URL: http://solins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0