Crazy stalker-lady

För att så summera dagen kan jag konstatera att:

Ja, jag gick och tränade - duktig! Nej, jag har inte börjat på min hemtenta - skäms. Dessutom skällde jag på Per så att han dammsög lägenheten, jag har liiite dåligt samvete för detta. Bara lite.

Vad gäller att slösa tid på okända folks bloggar så har jag varit himla ståndaktig idag. Klapp på axeln, tösa. Klapp klapp. Jag är annars riktigt bra på att sätta mig in i människors liv, pinsamt nog. Det kan gälla folk från en helt annan del av landet, men heeelt andra intressen än jag, och jag vet ALLT om dem. Det värsta är när man börjar stalka folkets kompisar också, och jag kommer på mig själv med att vilja delta i diskussioner dem emellan, trots att ingen av dem vet att jag existerar.

Är jag den enda som gör så här?

Kommentarer
Postat av: Nancy

*erkänner* Är exakt likadan. Det är nästintill pinsamt men folk är så utelämnande på nätet och jag är (extremt) nyfiken.

2007-10-08 @ 21:31:14
URL: http://negativenancy.blogg.se/
Postat av: nett

Haha, vilka miffon vi är...

2007-10-08 @ 21:43:50
URL: http://automatedalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0