Cranky indeed

Jag känner att jag spinner vidare på samma gamla tema när jag återigen deklarerar mig själv cranky unt sicko. Det rinner gojs ur och svider i mina ögon, nosen snörvlar och jag är allmänt nheeeuuuhh.... Det tillsammans med en trist delkurs (förvaltningspolitik nån?) med ständiga inlämningar gör att jag bara inte vill vara med längre. Bluh. Jag har en inlämning till imorgon, som står i stort sett still. Det känns inte bra att det är trist att plugga just nu, det är ju något jag valt helt och hållet själv. Alltså borde jag gilla det. Eller? Är det okej att vara dötrött på det, men ändå fortsätta? Crap.

Dessutom har jag har tappat farten på min träning den här veckan, och med mensmage på gång är det bara choklad som kan hjälpa mot myschet.

Ingen träning + choklad = fet tös.

Bluh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0