Come play with me

Ack så veckan rusar iväg, här sitter jag nu, lördag, och inte minsta stress över saker att göra. Har precis börjat en ny delkurs, så det är ett bra tag kvar till nästa tenta. Lovely.

Vad gör man då en dag som denna? Jag började morgonen med att slänga mig på golvet framför tv:n med älgfilten över knäna och katten på magen. På ett ytterst slackermässigt sätt ligger madrasserna kvar i vardagsrummet sedan Micke sov över här, för mer än en vecka sen. Vi har helt sonika skjutit undan soffbordet och istället slängt ut madrasserna framför tv:n. Mycket behändigt. Det går att sova där, det känns som om man är 10 år och ska ha pyjamasparty, och klätt hela golvytan med madrasser. I like it! I like it alot.

Även gårdagen var lyckad. Jag skippade min tvåtimmars föreläsning eftersom den, enligt utsago, gick lika bra att läsa sig till. Efter lite velande under eftermiddagen lyckades jag till slut övertala AnnaMaria att ta några öl med mig. Även Cissi med syster hängde på, något som förmodligen gjorde kvällen, då Rockbaren som vanligt bjöd på idioter, jag förstår egentligen inte varför vi går dit... Men vi lyckades i alla fall få två snubbar, oberoende av varandra, utkastade. Det är humor. All in all var det en mycket trevlig kväll.

Per är tvungen att plugga, men jag är lite rastlös. Ingen som vill leka?

Kommentarer
Postat av: Muck

Jag kan leka med dig.... Hu Hu.

2007-10-13 @ 16:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0