Bra dag

Har haft en alldeles utmärkt dag, skola mellan nio och tolv, och inget att göra därefter. Trots redovisning inför Grundlagskommittén på fredag, där de enligt utsago skall ta våra förslag på allvar (jag betvivlar detta) så har jag inte ett dyft att göra. Vår grupp hamnade på åtta personer, vilket betyder jobb för ca tre stycken, vilket i sin tur betyder slapp för Nett. Återigen en drivande grupp alltså, där det är okej att luta sig tillbaka. Hahaa. Jag är inte ens slö, har gjort allt jag ska. Jupp, ibland har man tur.

Detta betydde att jag hann med att träna på eftermiddagen. Gymmet var i stort sett tomt, vilket passar mig alldeles utmärkt. Jag fick öka på mina vikter, på både ben och mage, kändes hur bra som helst, även om svetten forsade.

Är lite sugen på en tema-fest. Med Halloween annalkande borde det kunna ploppa upp nånting. Anstränga sig lite extra, är lite trött på slamp-tema...Nån aning nån? :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Klä ut sig till en filmkaraktär. Eller varför inte rippa Gilmore girls och ha tarantino-tema?!

2007-10-03 @ 20:50:45
URL: http://negativenancy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0