Vardagsbestyr

Det är verkligen riktigt novemberväder idag. De stackars enstaka gula löven som fortfarande sitter fast på träden yr omkring, allt är grått. Men magen är varm och kattisen mjausar omkring. Hon har äntligen fått ta av sin tratt nu, så buset och kaoset börjar återvända till lägenheten. Idag väntar plugg och mer plugg. Blev inbjuden till tenta-angst-öl på Kings Head av en klasskamrat, men jag tror jag hoppar. Det får bli nästa vecka, när jag skrivit klart. Nu funderar jag på att bege mig till affären för inköp av stimulerande medel. Yup. Halsduk på.

257556-133
Yr omkring

Kommentarer
Postat av: EuroTrashGirl

Nä tusan haklappar nu får du allt ta och sluta med vardagsbestyren och skriva en rad eller flera.

Tack för uppmuntrande ord förresten! =)

Hur går det med Dexter? Kommit ikapp? Spännande som tusan.

2007-11-20 @ 23:00:25
URL: http://entrakigareblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0