You´re the apple of my eye

257556-34


Ja, katten då (även om datorn är rätt älskad den med). Så här ser det oftast ut när jag försöker plugga. Nu är hon ändå skapligt undanskuffad, helst försöker hon ligga på tangentbordet. När jag skriver nånting så jagar hon förtjust efter pennan. Älskade sötiskatten.

Mätt och belåten efter godaste middag, ugnsbakad lax under fetaosttäcke med cashewnötter. Yum. Till efterrätt det sista av den gudomligt goda fruktssalladen. Jag känner mig lite som en boll och skulle inte ha nåt emot en promenad. Samvetet säger: PLUGGA! Får nog bli lite mer kaffe, kanske kan klämma in lite rörelse senare.

Orättvist förresten, när jag har som mest att göra så ser vädret till att stråla upp sig. Det ska tydligen bli uppåt en 25 grader till helgen. Mju. Skulle inte vara fel med solig gräsmattsöl, men neej då.

Jag är inte bitter.

Kommentarer
Postat av: Nancy

Haha fotobevis på att er kisse är klotrund :P

2007-05-31 @ 19:04:35
URL: http://negativenancy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0