Whee

Gjorde misstaget att dricka kaffe alldeles för sent igårkväll. Vanligtvis är detta något jag tycker är mycket trevligt, men ack.. Inte nog med att huvudet är så fyllt av saker för tillfället så det är stört omöjligt att hålla sig vaken efter midnatt, dessutom fuckade kaffet till min blåsa, så jag har vaknat fyra gånger inatt av att jag varit i stort behov av att gå och kissa. Grymt irriterande. Jag känner mig som en halvt urblåst badboll idag, både uppsvälld och tom i huvudet.

Gnäll gnäll gnäll.

Just nu vill jag inte annat än att tiden ska gå, jag vill åka till Gotland och sova sova i några dagar. Jag vill läsa massor med böcker, motionera en hel del (sommaren skall bli mitt booth-camp deluxe), och är till och med lite sugen på att börja jobba där ute. Det kommer bli helt annorlunda när man inte har ständigt dåligt samvete för att man jobbar istället för att koncentrera sig på skolan.

Dagen:
°Frukost, kaffe i stora lass, boosta igång hjärnan ordentligt.
°Uppsatsa. Börjar lugna ner sig lite, men har ständig ANGST. Gjorde inget igår..
°Hämta cyklarna vi lämnade in igår.
°Mer uppsatsskrivande.
°Något slags mål mat vore trevligt.
°Dricka öl med Lina.

It´s a plan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0