Skip along, Shirley..

Efter att ha inmundigat en stadig frukost tillsammans med några avsnitt Scrubs, känner jag nu att det är dags att börja sätta igång med uppsatsen på allvar. Från och med nu kommer man knappt se mig utanför dörren, jag ska kapa nätverkskabeln samt slänga mobilen i väggen. Inget skall stå ivägen för mina superba studieresultat.

Men.. Bara för att jag vet hur mycket jag har att göra så lockar saker obönhörligen i ögonvrån. Disk och dammiga golv känns mer och mer värt att proritera. Jag skulle behöva sortera min garderob och slänga ut en hel massa på Tradera. Jag behöver nya batterier till min digitalkamera, och mitt hår skriker efter restaurering.. So much to do, so little time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0