Oh my...

Är trött så trött.. Dagen började redan klockan fem imorse, och efter det följde stressigt jobb, sura människor och timslång trafik på vägen hem. Har lite dåligt samvete över att jag lägger tid, som egentligen skall gå tilla tt skriva på min uppsats, på att jobba. Men peeengar behövs! Såg till min förvåning att CSN-pengar gått in redan idag. För att stävja mitt dåliga humör firades detta med en burk hårinpackning och diverse onyttigheter. Skäms på mig...

Ljusglimtar kom fram med några avsnitt Stargate Atlantis (dr Rodney McKay lockar fram humöret, alltid!), med mycket trevlig blodapelsinsorbet till. Varm dusch och magen lugn. Nu dags att sova, börjar jobba samma tid imorgon. 

Katt gosar omkring min MacBook och försöker trampa på tangentbordet, sötaste skrälle. 

Rodney McKay

Rodney McKay - at your service

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0