Mid-day Wednesday

Stört omöjligt att koncentrera sig idag. Jacob Hellman i öronen för första gången på flera år, men är det inte sommarlycka så säg? Himlen utanför är grå, luften är klar och frisk. Promenad lockar, men böckerna ligger här och ger mig galet dåligt samvete. Jag är så sugen på att shoppa, gårdagens ekipering av Per var visserligen trevlig, men oh så sugen jag är på att gå lös på min egen stackars sommarkassa. Jag suktade en smula på söta sommarskor men kan stolt berätta att jag stod emot. Det farliga är bara att man inte ens behöver bege sig till affärer för att spendera pengar, det går precis lika bra från datorn...

Känns som om jag enbart inmundigat onyttigheter i flera veckor nu. Tacopajen igår var nog inget undantag, tyvärr.. Min kropp skriker efter rörelse och vitaminer, men jag kan inte riktigt förmå mig något innan jag är klar med den förbannade uppsatsen. Dumt dumt dumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0