Förnekelsebloggar

1. Vilken bokstav börjar den persons namn som du tänker på när du ser ordet KÄRLEK? P

2. Om du sträcker ut din vänstra arm så långt du kan åt sidan vad stöter du på då? En stol med en serietidning på.

3. Vad åt du senast? Två smörgåsar med ost och tomat.

4. Om du fick köpa vad du ville, bara en sak, vad skulle det vara? En fantastisk etagelägenhet i New York. Stora fönster.

5. Vart befann du dig för 3 timmar sen? I sängen.

6. Ta upp den första boken eller tidningen du ser, slå upp sidan 14, rad 5 - vad står det där? "...nämligen att människans subjektuppfattning är en social och historisk skapelse."

7. Vart och när hade du sex senast? Igår eftermiddag, sängen.

8. Berätta något om dig själv som ingen annan vet. Jag avskyr de frågorna. Får sätta mig och fundera nån dag.

9. Om du fick välja en plats på jorden, vartsomhelst, vart skulle du vilja bo? Beror på livssituation. Kan tänka mig en massa ställen i perioder. Företrädelsevis nånstans där de pratar engelska.

10. Vad känner du för George Bush? "Incompetent bastard" Jag kan fortsätta, men då får jag säkert NSA på mig.

11. Utan att titta på klockan, hur mycket är den? 12 nånting..

12. När skrattade du senast? För en stund sen, läste nån web-comic.

13. Vad har du på dig? Svart pencil-skirt med vita prickar, svart top.

14. Vad är det första du tänker på när du läser ordet RÖD? "Alltid rött, alltid rätt." Är nog från mina yngre års övertygelse :)

15. Vad vill du att Gud säger till dig när du står framför pärleporten? Jag betvivlar starkt att någon kommer säga nånting alls när jag är död. Är inte religiös för fem öre.

16. Vilka 5 personer vill du ska svara på dessa frågor? Neh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0