Doctor Who

I och med det traumatiska över att ha sett hela Stargate (inklusive Atlantis) kändes det som att vi behövde ett nytt projekt. Det var funderingar på Heroes som jag hört en hel del gott om, och till mitt eget förtret är jag lite sugen på att se Gilmore Girls från början. Det är en serie jag annars bara sett nåt ströavsnitt av när tv:n stått på. I´m turning into a chick? Tror dock inte att Per stödjer det särskilt helhjärtat, som den manliga man han är.

Vilket som, vi beslutade att kolla det första avsnittet av Doctor Who. Väldigt brittiskt, lite halvdålig budget men rätt söta karaktärer. Jag känner att den behöver några avsnitt på sig för att se om det är värt att satsa tid på. Jag har hört folk som fastnat, så den har nog potential.

257556-36
A very brittish Doctor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0