Svart kaffe

Ingen mjölk hemma, ingen frukost hemma, planen att tömma kylskåpet lagom till vi åker verkar flyta på bra. Får sitta och sörpla mitt kaffe svart, det går an, men är beskt. Jag hade förresten sett fel angående jobbfesten, den skulle tydligen vara nästa torsdag, vilket gör att jag inte ens behöver fundera på att gå.

Igår påbörjade jag åter transformationen av mitt hår, så nu sitter jag här som en gul morot. Har ingen vidare lust att visa mig offentligt, så det blir till att ta mössa på för att gå och köpa slutliga färgen, jag glömmer att mitt hår är så långt nu att det behövs två paket färg. Får se hur läget ligger till efter att jag låtit frisören kapa allt det trasiga. Jag fasar lite, men allt är bättre än slitna toppar. Jag vet ju att det växer som ogräs i vilket fall.

Slutspurten nu, ska verkligen försöka bli någorlunda klar idag/inatt så jag kan ägna morgondagen åt att finputsa texten.

257556-47
Morot och rosa nästipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0