Marx hade det nog heller inte så jävla roligt

Har varit duktig nog att äta en ordentlig frukost med gröt, smörgås och té. Hade tänkt mig ett ägg också, men efter gröten så stod magen ut åt alla håll. Det är dags för lite rutiner nu, minsann! Nyttigt inmundigande varje dag, cykla till skolan och gå på gym med Kicki. Får jag inte lite duktig ordning på min fysik nu så får jag se till att finurla ut något riktigt grymt straff till mig själv. Som att låta Per ta hand om mina shoppingpengar eller nåt. Gah! The Horror!

Dagens ToDo
- betala kåravgiften
- beställa tid för klippning, börjar bli dags att ta hand om sommarrufset nu
- ge mig i kast med den j*a opponeringen ("but Muum.., I don´t wanna read about Marx an´ Lenin today... They´re booring!")

marx

Skägget är i allafall imponerande

Kommentarer
Postat av: Natalie

Har du läst Kapitalet?

2007-09-08 @ 11:31:18
URL: http://www.natty.blogspot.com
Postat av: a

Nej, inte hela. Jag läste utdrag ur den under min förra kurs, och nyligen skrev jag en opponering på en b-uppsats som behandlade "Marx och Lenins tänkande".

2007-09-08 @ 12:59:27
URL: http://automatedalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0