Allt är som vanligt

Jag har inte riktigt hunnit ta tag i mitt bloggande sen vi kom hem till ljuvlga Göteborg för en vecka sedan. Det känns som jag inte gjort annat än struttat omkring och tillfredsställt mitt shoppingbehov, mitt ölbehov och mitt gnälla-på-idiotiska-människor-behov. I´ve had a hell of a time, helt enkelt.

Jag tänker skippa vidare referenser om hur sommaren varit, vi kan väl bara konstatera att jag inte har några som helst planer på att flytta till en mindre stad just nu, allra minst en liten håla (om ens det) på landet, hur fint det än må vara. Staden och jag är bästa pals just nu.

Dagens bästa:
- Snyggaste skorna idiotbilligt på rean, ETT par kvar - i min storlek. Ödet.
- Cykeln klättrar högre och högre upp på min må-bra-lista, inget stillastående i fullsatt, varm, äcklig buss. Dessutom börjar mina lår få sig en omgång nu också. Great!
- Vädret är FANTASTISKT. Sol och lite småkyligt, kan inte bli bättre. Jag älskar höst, att få ha min tjusiga kofta och en halsduk och bara mysa. Inte svettas man heller, så sminket ligger kvar och man är SNYGG helt enkelt.
- Fina glasögonen valda och betalda idag, jag kommer känna mig som den mesta nörden evar när de dyker upp om några veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0