Livlös flicka

Nah.. Jag behöver verkligen stanna hemma ikväll. Plugg, plugg, plugg, serier och en hel del löjliga spel. Jag är alldeles för lättdistraherad för mitt eget bästa. Stargate står på på tv:n, jag är utslängd på golvet framför, med macen på magen. Kunde ha varit värre. Det skulle i och för sig sitta bra med en stooor påse chips, men det betyder att jag måste gå ut... LAZY! (rimmar på crazy, hmm... samband, samband..)

Morgondagen bringar finaste fest hos Jörgen-mannen, och godaste vin ligger på kylning. Jag måste bara få samvetet att vara med på noterna, det vill säga göra undan åtminstone lite av allt som ska läsas. Så dags att sätta fart nu, go go GO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0