Can I get a Hell Yeah?!

Jag måste nog konstatera att vi har alldeles för många serier på gång just nu, listan bara växer och växer..

- Jericho Senaste nästan-besattheten. Intressant liten postapocalyptisk serie som växer lite mer för varje avsnitt. Skeet Ulrich i huvudrollen, det gnager i mig att han varit med i nån ungdomsserie under det glada 90-talet, ungefär samtidigt som Beverly Hills 90210, men jag kan inte komma på vad. Måste imdb:a det, men glömmer..
- Eureka Otroligt söt serie, massa nördigt science-prat och coola features. Visar vad som händer när geeks får styra en liten stad, med i stort sett oändliga resurser.. Me wantie too!
- Doctor Who Har ännu inte slagit sig till ro i mitt hjärta, men responsen därutifrån är så pass bra att jag känner att den borde få en ärlig chans. British.
- Battlestar Galactica Säsong 4 kommer igång den 1 oktober! Äntligen! Tyckte den segade sig en aning i mitten-slutet av säsong 3, men det finns en hel del lösa trådar som måste tas reda på, så har stort hopp!
- Stargate Atlantis Våren bestod i stort sett av ett enda SG1-maraton, och till min förtjusning så funkade Atlantis lika bra som sin föregångare när denna tog slut. Dock väntar jag med spänning på filmerna som skall avsluta SG1, komsi komsi! (Säsong 4 av SA börjar 28 september)
- 4400 Jag höll nästan på att missa att denna lilla pärla börjat igen!

Sen finns det de som man borde ge sig på men inte ännu har gjort...
- Carnivale Ligger här och skräpar sedan länge, men verkar aldrig hinna/ha lust att ta tag i denna. Har dock hört så mycket gott om den att det måste ske förr eller senare.
- Heroes Samma sak här, det lockar.

...och skulle heller inte ha något emot en ny genomtittning av Farscape. Ah, what to do, what to do? Hur ska jag överhuvudtaget hinna plugga i höst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0